4 april 2011

who's gonna save the hero?

idag har varit en bra dag, faktiskt. började med en välbehövlig sovmorgon och åkte sen till skolan. till en början gick det bra, men sen slutade min hjärna fungera och jag fastnade på varenda fråga. då gav jag upp, som vanligt. hade tipspromenad också. jag älskar det. känner mig som ett litet barn varje gång. efter skolan gick jag snabbt och kollade en praktik. men som vanligt så hade dom redan någon. blir helt galen på det här. men men, småirriterad och trött på allt så åkte jag och hämtade jojjs och åkte till stallet. precis vad jag behövde just då. vi var där i 4 timmar och jag var helt död efter det. men jag ska inte klaga. jag älskar att vara där :)

imorgon ska jag sova ut ordentligt. det behövs kan jag säga. sen ska jag ner på stan med min bästa linnea. blir väl att titta runt lite och ta en fika, som alltid. det har blivit en rutin för oss. har bestämt mig för att jag Ska hitta en praktik imorgon också. skiter nästan i vart, bara jag får tag på någon så jag slipper tänka på det. efter stan ska jag göra ett hemligt uppdrag, dagens goda gärning. berättar mer imorgon när det är gjort!

nu ska jag kolla om det finns någon film jag kan titta på
så vi hörs imorgon
tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar