27 april 2011

har varit lite lat med att skriva här. men har haft fullt upp hela tiden. helgen bestod av en hel del festande. i fredags hos tiina och i lördags hos johan. det blev en bra helg alltså. i måndags åkte jag och johanna till stallet och hade det lika mysigt som vanligt. sen åkte jag hem till linnea. vi tog en promenad och satte oss och deppade lite. kom fram till att vi ska prova vara nyttiga i en vecka och se om vi får nå resultat. så på söndag ska vi börja gå ut och gå varje dag, äta bra mat och allt sånt där. men jag har redan tjuvstartat med maten. hittills idag har jag ätit 5 skivor ost (10% fett) och 250g vindruvor till frukost, sen när jag kom hem åt ja en papaya. snart dags för lunch och då blir det bulgur, kött och sallad. får väl se hur det här kommer gå. det är promenaderna som kommer bli svårast. jag är ju så jävla lat. men jag ska försöka :)

over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar