12 april 2011

i wish that i could move

dagens to do: kaffe, åka och köpa snus, plugga, promenad, plugga
yes, det är sant. jag har gjort det igen. det är prov imorgon och här sitter jag dagen innan och försöker få in allt i huvudet. SOM VANLIGT! jag förstår verkligen inte varför jag alltid gör samma misstag. även fast jag tänker efter varje prov "nästa gång ska jag börja i tid. minst en vecka innan!". och jag har tänkt på det i en vecka nu också. men det har bara inte blivit av. har inte ens öppnat boken. så idag blir det att låsa in mig på rummet och läsa tills jag stupar.

hade världens underbaraste dröm inatt också. jag älskar att drömma dom där drömmarna. men ändå hatar jag dom för dom hjälper mig inte ett dugg!

jaja, hoppas ni får en roligare dag än jag kommer få :)
i'm out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar