29 april 2011

har haft fullt upp idag. som vanligt då. imorse runt halv 11 hämtade jag upp johanna och så åkte vi till stallet. hon hade lite lektion med mig och det gick faktiskt jättebra. efter det åkte jag och satte på nya däck på bilen och lämnade in den på service. sen följde jag med linnea ner på stan en snabbis. det blev såklart en is-chai också (var det inte jag som skulle vara nyttig?) sen var min bil klar så jag åkte och hämtade den och så åkte jag och solade. fick vänta en halvtimme på att få ett solarium. och när jag sitter där så frågar hon som jobbar om jag redan har solat eller väntar på att ett solarium ska bli ledigt, fast jag sa 15 min innan att jag skulle vänta. undra om hon börjar bli lite senil. jag älskar att jag har fått börja sola igen. har inte kunnat gjort det på 5 månader. det suger bara att jag måste sola med bikini så jag får fina linjer. men det får jag väl ta.
och nu har jag börjat störa mig på mina bröst också. tror jag har blivit storleksblind. jag vill ha större!! när jag har kläder på mig så syns det ju knappt. det ser nästan ut som innan operationen. men såfort jag tar av mig så ser dom stora (ja, lagom stora iallafall) ut. går och funderar varje dag på om jag orkar göra om och gå igenom allt en gång till. har också insett att ärren inte är det finaste och att min läkare kanske har rätt i att vi behöver göra om dom om några månader. hoppas bara att det läker fortfare då. med tanke på att det tog 4 månader innan det ville läka nu. får väl prata med min läkare nästa gång jag är där om storleken och vad hon tycker. måste komma ihåg och ringa dit också. (påminnelse till mig själv!)

nä nu ska jag sluta gnälla och fortsätta kolla på 90210

tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar