6 april 2011

i'm gone

hann aldrig skriva nå igår. kom hem sent så det var bara att lägga sig och försöka sova påengång. vilket inte var det lättaste. tankarna bara snurrade i mitt huvud.. tog väl minst en timme innan jag somnade. men hade iallafall en mysig em och kväll, som vanligt, med min bästa linnea. tog en liten runda på stan, fikade och köpte sen med oss mat hem till henne. sen var vi bara där hela kvällen. förutom när vi åkte iväg för att skjutsa några ut till världens ände i skogen.
innan jag mötte L på stan så hade jag ju mitt hemliga uppdrag att göra. jag hade bestämt mig för att överraska min kära sambo alexandra. hon är i halmstad och jobbar så jag passade på att åka hem till henne och städa lite. så nu blir hon förhoppningsvis glad när hon kommer hem :)

jag är helt slut idag. min kropp säger ifrån. vill bara sova bort hela dagen. men jag tänkte faktiskt försöka plugga lite om en stund. får väl se hur det blir med den saken!

nu ska jag fortsätta mysa med min älskade hund
HÄJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar