14 juni 2011

I may have failed, but I have loved you from the start

ännu en gång sitter jag här och försöker få ner mina känslor om dig. men som vanligt är det så mycket så jag vet inte var jag ska börja. det enda som jag ser så klart är att jag saknar dig så otroligt mycket. det gör ont i hela min kropp och jag vet inte hur jag ska göra för att det ska sluta. för det enda sättet jag vet går inte. det finns bara en sak jag vill ha, och det är du. jag bryr mig inte om något annat så länge jag får dig. så länge jag slipper den här smärtan. jag kände mig aldrig ensam när jag hade dig. jag kände aldrig att något fattades. jag kände mig hel med dig. nu känns det bara som att någon har tagit tag i mitt hjärta och dragit det ur mitt bröst. det är så tomt. jag vill känna mig hel med dig igen. jag vill känna mig lycklig och så förbannat kär med dig igen. frågan är bara hur jag ska få dig att veta det, hur jag ska få dig att förstå. men jag tror inte att du varken vill veta eller förstå. och det skrämmer mig till döds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar