28 maj 2011

i'm scared of breathing

det står ganska still här på bloggen just nu. har helt enkelt inte haft tid. praktiken tar upp all min tid och ork. dessutom känner jag att jag inte har nå intressant att skriva heller. men idag har jag äntligen tid över. har varit på praktiken idag. dom behövde folk och självklart ställer jag väl upp. älskar att vara där. är verkligen glad att jag valde det tillslut efter allt velande. sen har jag fått en ny rolig leksak idag också. nikon D3000. tror utan tvekan att det kommer bli min nya lilla älskling. känner att jag måste komma igång med fotandet igen. har inte haft nån inspiration till det på ett(?) år, och sen tyckte jag inte alls om min andra kamera. men nu ska det bli ändring på det. så ska sätta mig och läsa "släpp loss fotografen inom dig" ikväll. har ju glömt allt jag lärde mig på gymnasiet. det blir alltså me-time ikväll med boken, godis och lite chips. ska bli skönt att äntligen få ta det lugnt och känna att jag inte behöver göra någonting :)

tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar