3 maj 2011

boys don't cry

1 år har gått sen jag var som lyckligast. och imorgon önskar jag mig inget annat än att få spendera min födelsedag precis som jag gjorde förra året. jag vet att det inte kommer hända, men eftersom det är min dag då så får jag iallafall önska. jag kan inte förstå att det har gått ett helt år. och jag kan verkligen inte förstå att jag fortfarande inte kan släppa dig. ska det vara så himla svårt?!


och igår var väl inte direkt min turdag. var så himla trött hela dagen, ville bara ligga och sova. men jag åkte iallafall ut till stallet, två gånger. på dagen med denise och på kvällen med johanna och hennes mamma. på kvällen skulle vi ta en mysig ridtur i skogen. vilket slutade med att vi hann komma halvvägs till skogen innan jag ramlade av. emil (hästen) blev rädd för något och kastade sig åt sidan och började springa och jag var så koncentrerad på annat och hann inte reagera. tappade ena stigbygeln och hängde på ena sidan av sadeln och försökte hålla i mig. då tänkte jag bara "nu åker jag av". och det gjorde jag. landade på ena höften och slog i huvudet. jag fick gå hem sen... har ont i nedre delen av ryggen och är svullen på ena sidan. det känns i hela ryggen när jag hostar och lite när jag böjer mig. så jag får hoppas att det går över snart. annars får jag väl åka till läkaren. men dom andra i stallet är glada för på torsdag får dom tårta ;)

nu ska jag njuta av min sista dag som 20-åring, imorgon blir jag gammal
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar