5 juni 2012

here we go

som vissa kanske märkte så låste jag bloggen. jag kände att jag behövde få skriva av mig allt jag kände utan att någon kunde läsa det. men det hände aldrig. jag tror inte jag vill skriva om det inte är någon som läser faktiskt. och nu tänkte jag först att jag skulle göra en helt ny blogg. men nej, jag älskar den jag har så jag låser upp den igen. får se hur mycket jag kommer skriva bara. men nu har jag bestämt mig för att försöka skriva lite positiva inlägg också. inte bara om allt negativt som händer. nog för att det är mycket just nu men det behöver inte skrivas ner här. nu ska jag lägga mig igen och titta på någon mysig film och försöka bli frisk så jag kan börja ta tag i saker ordentligt. motivationen är högre än någonsin. och allt tack vare min väldigt fina vän angelica (i love you!). så godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar